lauantai 10. tammikuuta 2015

Lauantain houkutukset voitettu - päivä # 13

Olen yllättynyt, ei edes tehnyt mieli makeaa koko päivänä, vaikka muu perhe herkutteli nameilla. Mistähän muuten johtuu, että nykyään kaikki herkut tuoksuvat todella voimakkaalle? Ihan yllätyin, kun jaoin lapsille karkkeja, miten ne suorastaan löyhkäsivät nenään. Hassua.

Pumppasin tänään jumppapallon täyteen. Paras ostos mitä olen ikinä ostanut, on jalkapumppu. Tämän saman huomion tein jo viime kesänä kun pumppasin naperolle pomppulinnaa. Muistan myös sen, kun vuosia sitten ostin tuon jumppapalloni ja pienellä käsipumpulla pumppasin sen täyteen ilmaa. Olin aivan loppu! Jalkapumpulla pallo täyttyi ripeästi, eikä sen täyttäminen aiheuttanut tällä kertaa kiroilua ja hikoilua. Keksinkin itselleni seuraavan projektin jahka saan laihdutussukkani valmiiksi, jumppapallolle on virkattava päällinen, sillä se on todella ruma tuollaisenaan.

Pakko tehdä kyllä yksi tunnustus. Ryan on tällä hetkellä surullinen, sillä menin ja söin iltapalaksi sämpylän. Olen vältellyt leipää, sillä olen...siis olin intohimoinen leivänsyöjä entisessä elämässäni.

Pakko laittaa muistin virkistykseksi sama kuva uudestaan, sillä se jaksaa edelleen naurattaa minua.






Toivottavasti Ryan antaa minulle anteeksi, sillä itse en jaksa kauheasti mitään morkkista potea. Ensin meinasin alkaa soimaamaan ja haukkumaan itseäni, kunnes tajusin, että en ole millään tiukalla dieetillä ja on ihan tavallista, että ihmiset syövät joskus sämpylän tai jopa kaksi.

Aamulla onkin aikainen herätys, joten aika lopettaa tältä päivältä ja painua pehkuihin. Huomiseen!

2 kommenttia:

  1. Ootko koskaan ajatellu kertovas näistä aiheista videon kautta :) ? Ite seurailen www.vlogia.com paikassa Suomalaisia videoblogeja. Luuletko että susta ois videoiden tekoon ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Videoblogit ei oo mun juttu. Ei tekijänä eikä katsojana, jotenkin menny multa ihan ohi koko skene. :D

      Poista